Greetings!

Welcome to FARCulinary! It is a food blog managed for food enthusiasts like you who are looking for Fun, Affordable, and Relatable culinary adventures! You don't have to be super fancy to experience tasty food! Enjoy :)

Sunday 30 June 2013

Warung Pasta Margonda Depok

Biasanya kalo denger kata 'pasta', pasti yang terbayang di pikiran kita adalah sebuah makanan yang mahal dan ribet, yang untuk menikmatinya saja kita harus dress up dan pergi ke sebuah restoran yang super fancy. Well, yang ditawarkan Warung Pasta adalah sesuatu yang baru dan beda. Dari namanya saja, tempatnya benar-benar sesantai dan senyaman itu untuk menjadi tempat hang-out bareng teman dan keluarga. Pasta yang disajikan di sini amat beragam, dan yang saya suka adalah kita bisa memilih ukuran pasta yang kita inginkan, menyesuaikan dengan keadaan perut saat itu.

Saya sendiri sudah berkali-kali menjajal Warung Pasta, baik yang di Margonda maupun yang di Kemang. Tapi baru pada kunjungan saya yang terakhir saya mencicip satu menu dessertnya yang tidak pernah saya icip sebelumnya: Chocolate Fondant! And it turned out to be really addictive (I even came back the week after, only to have 2 plates of Chocolate Fondant. Bad tummy! *spank*)

Chocolate Pool

Chocolate Fondant
IDR 17500

Bloody Mary

Omega 3

Creamy Tako

Fried Mushroom
IDR 13000

Althought the price is really affordable, but what Warung Pasta offers is far from average. I personally really like their pastas and desserts. As what the name suggests, Warpas serves Pasta with an Indonesian twist. I guess your Indonesian tongue can't really lie, huh?

Have a nice meal, everyone! :)

No comments:

Post a Comment